🛡️ Гаранција и сервис!
Доколку производот што сте го купиле е под гаранција, заедно со него ќе добиете пополнет гарантен лист и упатство за користење на гаранцијата.
🔧 Поправка или замена:
Сите поправки или замени (во зависност од типот на производот) се вршат во овластените HP сервиси во Македонија, назначени на гарантниот лист.
Ако се работи за производ кој не е HP, информациите за овластениот сервис ќе ги најдете на гарантниот лист што го добивате со производот.
⏱️ Замена во првите 7 дена:
Доколку се појави дефект во првите 7 дена од приемот на производот, а истиот е под гаранција, по потврда од овластениот сервис, производот се заменува со нов. За ова е потребно да приложите:
- Сметката
- Гарантниот лист
- Оригиналното пакување
🆘 Тука сме за вас!
За сите прашања, проблеми со производите, инсталација или користење, слободно контактирајте нè:
📧 Email: info@hpstore.com.mk
📞 Телефон: 02/321 5980, 02/321 5981